Cruise mee met Lieke

Hello again!

Hello people!

Mijn laatste bericht dateert alweer van voor Kerst dus het werd wel weer eens hoog tijd voor een berichtje van mij.

Hier nog steeds alles goed. Christmas en New Year zijn we goed doorgekomen. Erg gezellig en lekker druk. (zie ook de foto's). Toch nog in het koor gezongen, dus het kon niet meer stuk haha...

Ik ben nu alweer ruim 2 maanden aan het werk. Tijd gaat snel. Veel Nederlandse gasten zijn er aan boord. Maar we hebben ook 200 Ieren aan boord gehad..Dat was erg gezellig;-)

Voor de rest hebben we heerlijk weer. En doen we weer schitterende tropische paradijsje aan. Dus we gaan lekker van boord als het kan. Beetje zonnen, shoppen, wandelen en zo'n af en toe jetskiën.

Afgelopen keer op Aruba heb ik zelf met Amber afgesproken. Zij is voor stage op Aruba en haar familie woont daar ook onder andere. Het was erg gezellig en leuk om haar te zien. In maart zie ik haar nog een keer.

En nog wat leuks!...Sanne komt 18 maart aan boord en gaat dan 10 dagen mee cruisen op de Maasdam! Het zonnetje zal haar vast goed doen en natuurlijk hartstikke leuk om elkaar weer te zien. Voor de rest heeft ze genoeg te doen, want er zijn allemaal leuke tours, zoals snorkelen, hiking en parasailing etc.. Dus ze gaat zich niet vervelen..En uiteraard ook handig dat ze komt, want dan kan ze wat spullen vanuit Nederland meenemen en weer mee terug nemen, haha..

Met Gede gaat ook alles goed. Ik ben aardig verwend met Valentijnsdag, haha...Zijn cadeau had hij al december, want hij is zo nieuwsgierig dat hij mijn cadeau voor hem alweer ontdekte is mijn koffer...Hij vertrekt in april weer van boord, maar als het goed is en allemaal lukt, hopen we op onze volgende cruise weer bij elkaar te zijn (laten we duimen!!), want mijn nieuwe contract heb ik al binnen. Blijkbaar zijn ze erg tevreden met mij bij de Holland America Line! haha..

Hopelijk gaat met jullie ook alles goed! Ik zal wat zonnestraaltjes en warmte richting Nederland sturen. Wellicht helpt dat;-) En natuurlijk weer bedankt voor alle lieve berichtjes!

Heel veel liefs vanaf de Caribbean!

Lieke

en natuurlijk ook de lieve groetjes van Gede!!

Reacties

Reacties

Kariene

Lady!!!

Wat fijn dat het goed met je gaat!
En de zonnestraaltjes komen een beetje door vandaag!

Wat leuk dat Sanne naar je toe komt, gezellig joh!

Nou dikke kus vanuit Katwijk.

Sanne & Mama

Hey Lieve Lieke,

Leuk bericht en leuke foto's!! Succes en enjoy!!
Tot snel! (mails, bels en zien)

Kus,
Mama & Sanne

Colinda

Grappig om weer een verhaal van je te lezen. Erg leuk. Geniet er maar van!

Liefs
Colinda

Koos en Jeanne Valentijn

Lieve Lieke
Leuk weer iets van je horen en gelukkig gaat alles goed daar. Hier is alles ook prima. Valentijndag waren we 44jaar getrouwd het huis staat vol bloemen en het was heel gezellig. Groetjes ook voor Geke.
Koos en Jeanne Valentijn

Sigrid

Als ik je foto's zie denk ik altijd.... wat heb jij het zwaar zeg!! hahaha.

Leuk dat je zus komt, veel plezier met elkaar en heel veel lieve groetjes uit deventer

sluijs

Vet kikke Liek! Veel plezier in de tropen ;-) wij kunnen eindelijk weer zonder muts en sjaal naar buiten... (voor hoelang is de vraag....) Ik kwam Sanne laatst tegen en die was ook helemaal enthousiast! Echt cool.
Nou meid, tot lees!

X

Marloes

Heey Lieke,
Altijd weer leuk om je verhaal te lezen!
Wat goed dat je alweer een nieuw contract binnen hebt! Heel veel plezier met Sanne geniet ervan!!
Liefs Marloes

Peter Valentijn

Hoi Lieke,

Kom ik zelf net uit het koude Noorwegen. Zit jij alweer in het warme Carribische! Echt gaaf en jealous ofcourse!:)

Gr uit Helmond en we blijven je volgen!

Gr Peter

Jamie

Hee Liek,

Wat leuk om weer wat van je te horen! Stuur nog maar een beetje zon, want die is vandaag weer ver te zoeken haha

Goed dat je nieuwe contract alweer binnen is. Zo kom je nog eens ergens ;-)

Nou meis, veel plezier nog en geniet er lekker van als Sanne naar je toe komt.

Kus Pieter en Jamie

stefanie

eeey liek!!!

Wat een leuk verhaal weer. En erg leuke foto's ook.
Mis je wel hoor! Afgelopen dinsdag bij je zus en mams was erg gezellig. En wat super dat Sanne jou kant uit komt!!! Dat zal geniete worden denk ik. En dat contract dat kan je maar vast geregeld hebben toch??:P Veel plezier nog en tot mails :P

liefs steef

Mandy

Haaj Liek!! Te lang gelezen weer natuurlijk! Maar zie dat je het super naar je zin hebt!! Spreek je snel!!
Dikke kus vanuit Londen!

Mandy

gelezen = geleden

Rikst Valentijn

Lieke!! Wooooow wat een leuke en mooie foto's! En de verhalen zijn ook niet verkeerd;-) Goed blijven genieten, maar dat doe je toch wel! Jullie zien er lief uit samen! Liefs

Noor

Lieve Lieke, sorry dat ik een beetje laat reageer maar ik ben ziek geweest en heb 2x in het ziekenhuis gelegen dus zodoende. Maar van die foto's van jou knap ik wel op hoor, wat een heerlijke stranden en wat een ZON!!! Wat heb je het gaaf meis, heerlijk voor jou en Gede. Enig dat Sanne komt, doe haar de groetjes van mij. Tot de volgende keer maar weer en weet dat ik van je verhalen geniet!!! Liefs Noor xxx

wilma bouwens

hallo lieke en gede
wat heerlijk als ik naar de foto's kijk boffen jullie maar.
zie natuurlijk niet het harde werken wat ook moet gebeuren.geniet maar van zon zee en gezelligheid
veel liefs vanuit venlo dikke kus natuurlijk ook van sophie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!