Cruise mee met Lieke

Merry Christmas

Hallo lieve allemaal,

Daar ben ik weer vanaf de ms. Maasdam. Ik ben twee weken geleden weer aan boord gegaan, na zes weken thuis te zijn geweest. Thuis heb ik de eerste weken vooral veel geslapen en lekker uitgerust. Ook ben ik samen met mama en Sanne nog een weekje naar Zoutelande, Zeeland geweest. Daar hebben we heerlijk uitgewaaid op het strand, lekker gewinkeld in o.a. Middelburg. Ook zijn we nog een dagje naar Gent geweest. En daar uiteraard een heerlijke Belgische wafel gegeten.

Na nog gezellig op 4 dec. Sinterklaas te hebben gevierd met Ome Jan, Vincent & Ciska, vertrok ik de volgende morgen naar Schiphol. Stefanie ging ook nog gezellig mee uitzwaaien. We vertrokken al vroeg. De vorige dag had ik mijn vlucht nog gewijzigd. Ik vloog nu rechtstreeks naar Philadelphia ipv. naar Parijs, want na al die sneeuw en vertragingen was ik er niet zeker van of ik dan wel vanaf Parijs zou vliegen.

Na afscheid te hebben genomen van Steef, mama en Sanne ben ik het vliegtuig ingestapt en naar Amerika gevlogen. Op Philadelphia ben ik overstapt op het vliegtuig naar Miami. Daar heb ik toen een nachtje geslapen in een hotel en de volgende morgen werd ik om 07:00 opgehaald door een busje van de HAL.

Eenmaal aan boord, kon ik gelijk aan de slag. We misten nl. 3 collega's dus ik mijn werkdagen bestaan op dit moment voornamelijk uit 10 a 12 uur werken en af en toe een uurtje pauze. Gelukkig ben ik gisteren even van boord geweest. Dus heb ik heerlijk genoten van de Mexicaanse zon en het witte strand van Costa Maya.

En ik ben natuurlijk ook weer samen met Gede!;-) Natuurlijk weer heel fijn om hem te zien. Maar hij was van alles op de hoogte, want hij belde bijna iedere dag toen ik thuis was, haha..

Ook heb ik een gezellige roommate, een Filippijnse van 40 jaar, maar net zo'n kwebbelkous als mij, misschien nog wel een tikkeltje erger, haha..We hebben het in ieder geval erg gezellig.

Aan boord hebben we op dit moment veel Nederlanders, dus om soms mijn klagende landgenoten te omzeilen, doe ik net op ik geen Nederlands spreek, want ze weten je altijd te vinden.

Ook is sinds kort de boot weer in Kerstsfeer gebracht. Het ziet er weer mooi en gezellig uit. Ook mijn kamer is een beetje in de kerststemming gebracht. Van Ome Ton heb ik namelijk voor vertrek een kleine houten kerstboom gekregen. Mijn roommate heeft hem nu naast de tv gezet en hij is nu leuk versierd met chocolaatjes. Nog onwijs bedankt Ome Ton!!

Ik weet nog niet van de planning is met Kerst, maar ik hoop het in ieder geval wel te vieren. Gede viert eigenlijk nooit Kerst, maar dit jaar moet hij er maar een beetje aan geloven;-)

Dit jaar helaas geen kerstkoor voor mij. Ik heb geen tijd om te repeteren, maar misschien dat Gede nog in de Kerstband gaat spelen. Hij speelt namelijk drum en is vaak genoeg hard aan het oefenen met de band.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en als laatste wensen we jullie;

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!!

Love,

Lieke & Gede

Ps. Helaas deze keer nog geen foto's, maar ze zullen snel volgen..

Reacties

Reacties

Sanne

Lieve Lieke & Gede,

Mama en ik wensen jullie nogmaals een hele fijne kerst en een mooi en knallend 2011!! Geniet van de feestdagen en heel veel succes met alles.

Liefs en een dikke kus,
Mama & Sanne

Ellen

Lieke hoe gaat het?? Leuk je verhalen weer te lezen:)
Jullie ook een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar!
Die van mij word sowieso goed, want vertrek Vrijdag naar NL:D
xxxx

Sigrid

He lieve nicht!

Alvast voor jullie hele fijne feestdagen toegewenst en natuurlijk een ontzettend mooi 2011

lieve groetjes en een knuffel van Maren

Sigrid

Ome Jeroen : )

Hoi Lieke en Gede, geniet van een warme kerst met witte stranden, wij wensen jullie veel geluk en liefde voor 2011.

X Willemijn, Jeroen, Bram en Laura

Mariska

Liek, wat leuk om je verhaal te lezen! Klinkt heerlijk zo'n mexicaans zonnetje..wij zien alleen maar sneeuw, haha!
Hele fijne kerstdagen voor jou en Geda en natuurlijk een mooi nieuwjaar!

Kus mariska

Anouk

Hi Lieke! Leuk om weer van je te horen! Hele fijn feestdagen en tot in 2011!!! Liefs, Anouk

Koos Jeanne

Hallo Lieke Elisabeth
Mooi naam hé zo voor de kerst.Mooi verhaal weer.
Hele mooie dagen gewenst en de aller beste wensen voor 2011 ook voor Gede natuurlijk.
Hou je goed Liefs Koos en Jeanne

jos en Haitske

Wij wensen jullie fijne en "warme" Kerstdagen toe en een mooi 2011 . Met veel spannende reizen.
Geniet van de lekkere zon,wij zijn hier heerlijk aan het schaatsen.
groeten Jos en Haitske

Hans, Esther, Joep & Floor

Ha die Lieke,

Vanuit een koud en wit Nederland wensen we je een heel mooi 2011 en fijne, zonnige feestdagen!

Ook voor Gede natuurlijk de beste wensen! En we houden je berichten in de gaten, altijd leuk om te lezen.

Namens Joep: "doei en veel plezier en een gelukkig nieuwjaar" (van Floor geen reactie want die ligt al lekker te slapen).

Groeten van ons allemaal!

Amber

Lieverd,

Wat werk jij alweer hard!! Geniet van de komende dagen en een gelukkig, gezond etc. etc nieuw jaar!!!!

Dikke kus,
Am

Noor

Lieve Lieke, een heerlijk en gezellig 2011 voor jou en Gede! Veel plezier op de Maasdam! Jammer genoeg niet gezien in het Winkelhof, volgende keer beter.
Liefs Noor xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!