Cruise mee met Lieke

Canada en weer thuis!

Hallo allemaal,

Nu ik bijna weer een week thuis ben, moet ik gelijk maar mijn reisblog bijwerken. Dus dit is voor vandaag verhaal 2.

Nadat Sanne was vertrokken, hebben we jammer genoeg geen echt goed weer meer gehad. Volgens mij heeft Sanne gewoon al het lekkere en warme weer mee naar NL genomen...Canada was qua weer echt heel erg koud en regenachtig. En ik heb zelfs sneeuw gehad onderweg! Als ik naar buiten ging, was dat met een dikke trui en een legging onder mijn spijkerbroek. Door de hevige regenval zijn we drie keer op een rij niet naar Montreal gevaren. Dit omdat de boot niet onder de brugdoor kon en we met de boot ook de hoogspanningskabels zouden raken. Alle gasten moesten daarom van en naar Quebec worden vervoerd met bussen. Een drie uur durende reis, een leuk begin of eindevan je cruise , haha....En zie ook maar eens ruim 1200 gasten per bus te vervoeren;-)

Doordat we niet naar Montreal konden, lagen we elke keerdrie dagen in Quebec. Opzich niet vervelend, want daar had ik een leuk ontbijt adresje ontdekt. Dus voor mij in Quebec 's ochtends een heerlijke croissant of omelet.

Bij het einde van elk contract krijg je ook een werkbeoordeling. Ook deze keer was hij weer erg positief. Toch altijd fijn om te horen en telezen dat ze tevreden over mij zijn.
Aan het einde van mijn contract waren de laatste loodjes wel erg zwaar, maar dat is altijd wel zo als je weet datje binnenkort naar huis gaat. Een week van te voren ook begonnen om mijn koffer in te pakken. Daar had ik wel even tijd voor nodig, want uiteindelijk zat er toch 36 kilo in!! De Heavy-label was dus voor mij, haha.....

Vanuit Boston vloog ik 11 juni weer naar huis en kwam ik om 06:00 's ochtends aan op Schiphol. Een vroegertjes dus voor mama en Sanne, maar ze waren er wel!

Mijn volgende contract start eind augustus en dan ga ik voor zes maanden varen op de ms. Veendam. Eerst een aantal keer op en neer van New York naar Bermuda en dan varen we vanuit Amerika richting Zuid- Amerika, waar ik o.a. Chili en Argentinie ga bezoeken. En met kerst en oud en nieuw verblijf ik op Antartica. Het lijkt mij echt geweldig. Al neem ik deze cruise wel mijn Uggs en dikke winterjas mee. Ook al is het zomer daar, echt warm zal het niet worden;-)

Maar eerst ga ik nu het warme en zonnige klimaat opzoeken van Bali. Zondag vertrek ik voor 4 weken naar Gede. Super veel zin in en ik ga heerlijk genieten.

Bedankt voor aljullie lieve berichtjes! Ik hoop dat met jullie alles goed gaat en ik wens jullie alvast een hele fijne zomer! En misschien tot snel!?

Liefs vanuit Leiderdorp,

Lieke

Reacties

Reacties

fam.bouwens

Lieve Lieke bedankt voor bericht weer een geweldige tijd
gehad en nu op naar Bali mooi hoor.Hier gaat alllemaal wel zijn net terug van Italy was een grote droom hebben genoten.nu weer de realiteit werken advocaten maar we laan ons er wel doorheen Wil je een hele fijne tijd op Bali wensen en geniet maar zoals altijd van alles.Heel veel groetjes aan Gede en tot het volgende bericht weer

Anouk

Hi Lieke! Leuke verhaaltjes weer hoor, volgens mij vermaak je je wel! :-) Leuke fotootjes ook met Sanne! Heel veel plezier in Bali! (Ik ga ook eind vh jaar, dus kom maar op met alle tips!) En wie weet zie ik je nog in Leiderdorp binnekort ;) Kus, Anouk

Koos Jeanne Valentijn

Lieve Lieke,
Leuk je verslag weer te lezen. Goede reis naar Bali, geniet maar lekker je hebt het verdiend. Hartelijke groeten ook voor Gede.

Peter

Hey Lieke,

Groetjes vanuit Helmond! Leuk om je verhalen weer te lezen, en je foto's te bewonderen. Super dat je zus ook ff langs kwam. Top baan heb je!

Gr Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!