Cruise mee met Lieke

Bezoek Sanne

Bezoek Sanne

Na driehalve maand op de Maasdam, kwam erfamilie langs. En wel mijn zus! Voor haar persoonlijk een goed moment, en voor mij heel leuk om haar teverwelkomen en alles voor 10 dagen te laten zien.

's Ochtends moest ik nog werken, dus ben ik eerst even naar buiten geglipt om haar te zoekentussen al die gasten die van boord afkwamen. Het was heerlijk weer, zodatze nog een uurtje in de zon kon wachten voordat ik haar echt aan boord mee kon nemen. Eenmaal aan boord stond Gede ook opSanne te wachten en zijn wemet z'n drieen naar mijn kamer gelopen om haar koffer daar neer te zetten. Gede ging weer aan het werk ensamen zijn we gelijknaar boven gelopen om inde zon en bij het zwembad bij te kletsen.

's Middags moest ik wel weer werken, maar Sanne had zich al heerlijk gesetteld op het deck. 's Avonds toen Sanne zat te eten, had ik nog leuk nieuws voor haar. Ze had een kamer en dus gingen we maar gelijk na mijn werk haar spullen verhuizen. Een mooie kamer met raam, en een goed bed, dus ik heb mijzelf maar gelijk uitgenodigd om bij haar te blijven slapen;-)

De rest van de dagen had Sanne het 's ochtends erg druk met tours die ze ging ondernemen. Zo heeftze met dolfijnen gezwommen, is ze twee keer wezen snorkelen, heeft ze geparasaild en heeft ze nog eensoort van wildwater-raften gedaan.InSan Juan, Puerto Rico, zijn we gezellig met z'n drieen wezen fietsen. Eerst moest er wel watworden gegeten en dus kwamen we bij een Chinees terecht in een typisch Spaans stadje.

Als ik middags vrij had, gingen we vaak nog even gezellig van boord om wat rond te lopen. En bijna elke avond hebben we toch samen gegeten. We hebben elk restaurant aan boord een bezoek gebracht, waarvan twee keer bij Gede in deDiningroom.

Na tien dagen moest er weer afscheid worden genomen. Sanne heeft erg genoten en het was super leuk om haar alles en iedereen te laten zien en haar plezier te doen met leuke dingen.

Na het vertrek van Sanne heb ik nog 1 cruise met Gede gedaan, want 8 april is hij van boord gegaan. Zijn 10 maanden werken zaten er toen nl. op. Na een reis van bijna 3 dagen is hij gelukkig wel veilig aangekomen op Bali. Ik moet zelf nog een paar weken werken, maar na een weekje, stap ik in juni weer in het vliegtuig naar Bali. Daar blijf ik 4 weken, dus heel erg lang hoef ik Gede niet te missen.

Nu ligt de boot nog twee dagen in Dry-Dock in Freeport, Bahama's en je wilt niet weten wat ze allemaal gedaan hebben aan boord. Alle badkamers zijn gesloopt en vernieuwd, al hettapijt is er uitgehaald en vervangen en vele ruimtes aan boord zijn gerenoveerd. Dus heel veel stof, dat ik dan magopruimen/wegpoetsen...waar ga je dan beginnen?? Voor deze verbouwing liep er wel 1500 man personeel rond om alles in twee weken voor elkaar te krijgen. Een hele grote happening dus.

Straks varen we weer naar Fort Lauderdale en dan zullen we beginnen aan de cruises vanuit Boston naar Quebec en v.v. Het weer zal wel een tikkeltje anders zijn, maar Canada blijft mooi dus ik ga er nog even van genieten en blijf hard werken.

Liefs,

Lieke

ps. Dit is een oud verhaaltje maar ik kreeg het verhaal er niet opgeplaatst. Nu ben ik thuis maar ik zal snel nog even een klein verhaaltje plaatsen over mijn avonturen in Canada en natuurlijk zal ik ook nog wat foto's op de site zetten. Misschien tot snel!?

Reacties

Reacties

A-li

Leeeukk!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!