Cruise mee met Lieke

Nieuwe blog

Hallo allemaal,

Voor mijn derde reis met de Holland America Line ben ik overgestapt naar deze site. Dus voortaan vind je mijn verhalen op http://www.liekevanbohemen.reismee.nl/

Het is nog even onzeker op welke boot ik precies ga varen, nu ik afgelopen week meerdere opties nog doorgestuurd heb gekregen, waardoor het voor Gede misschien nog mogelijk is om ook op dezelfde boot te komen. Dat zal wel super zijn. Even afwachten dus, maar ik vertrek in ieder geval weer binnenkort.

Liefs en tot snel!

Lieke

Reacties

Reacties

Femke

Liekje! Wat heb ik jou lang niet gesproken zeg! Ik zie dat je een nieuw weblog bent begonnen, net als ik. Ga je alweer voor de derde keer een rondje om de wereld maken? Jeetje..stoer hoor! En fijn dat het goed gaat met je vriendje! Ik ben lekker een weekje op vakantie geweest en binnenkort verhuizen Will en ik naar zijn nieuwe appartement in Londen! Heel veel succes en ik ben benieuwd naar je verhalen! xxx

Anne-li

Lieeekeee je maaaag niet weg:P haha 28 maart? heb je m al vrij gehouden?!?!

Guusje

Ik vind je lief en ik mis je :)
Geniet van het leven meis!!
x

Faiza

Lieke! Hoe is het met je? Heb je echt superlang niet gesproken!!Hoe lang ben je nog in NL?? Ik wil je weer eens zien!! Hoop dat het gaat lukken! En anders zal ik je zeker gaan volgen via je site :). Xx

Peter Valentijn

Hoi Lieke,

Gave baan hoorrrr! Leuk om via de mail/site op de hoogte te blijven waar de familie uithangt. Hoop dat alles goed met je gaat. Zelf net mijn laatste fase van mijn Britse mountain leader cursus afgerond in Porsangmoen( north Norway). Keep in touch

Gr Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!