Cruise mee met Lieke

Start Ms.Maasdam

Hallo allemaal!

A.s. donderdag 1 april stap ik in het vliegtuig en vlieg ik via Atlanta naar Ft. Lauderdale. Na een overnachting in Miami zal ik op 2 april aan boord gaan op de Ms. Maasdam en pas ongeveer 6 maanden later weer afstappen.

De Ms.Maasdam heeft plaats voor ongeveer 1200 gasten dus weer een tikkeltje groter dan de Prinsendam. We beginnen in Amerika en zullen via het Panamakanaal, Costa Rica en Mexico naar San Diego varen. Daarna varen we weer terug langs de ABC-eilanden weer naar Ft. Lauderdale. Dan doen we een rondje Caribbean en vanaf dat moment zullen we een aantal keer op en neer varen van Boston naar Montreal, Canada. Leuk daarbij is dat we ook Halifax aandoen, waar ik drie jaar geleden stage heb gelopen, dus ik hoop dat ik nog een aantal bekenden kan zien.

Daarna zal ik vertrekken voor een cruise van Boston naar Dover. We varen via Groenland, IJsland, Noorwegen, Denemarken, Amsterdam! naar Dover en daarna gaan we weer terug via Schotland, IJsland en Canada.

Ik kan mij dus weer verheugen op mooie cruises. Ik heb er weer super veel zin in! Ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen en vind het altijd leuk om berichtjes van jullie te krijgen;-)

Heel veel liefs!

Lieke

Reacties

Reacties

Femke

Jeeesses..kom je ook ergens NIET? Wat een wereldreis! Veel plezier in ieder geval! Ik hoop je echt nog een keer te zien in dit leven! xx

Sigrid, Bennie en Maren

Heel veel plezier deze reis!
Geniet ervan. Dikke kus van ons allemaal

KUS

Arthur

Lieke, I'm jealous you will go to Maasdam. I have a lot of friend there. You will meet Jullie, the Canadian girl and nice party planner, Beth. I will send you the crew list so you will know work with who. Miss you Ms. Lieke and pass my regards to them.

Anne-li Steutel

In halifax zijn ze al op de hoogte hoor:P

dikke dikke dikke dikke kus!

ps: Ik hou je op de hoogte van de prikkelen hier in NL;)

Amber

Zucht.. kon ik maar mee! Geniet ervan en we mailen.

Knuffels,
Am

Kariene

Aah klinkt weer zo te gek!!!
Heel veel plezier!

Ik ben stiekum best jaloers!!

Say bye to my lady!

liefs en dikke kus

Sanne

Wij hadden nog niet gereageerd! schaam schaam...
Geniet ervan! En heel veel succes met alles!
Dikke kus en veel liefs,
Mama & Sanne

Noor

Lieve Lieke,

Wat een "rot leven" heb jij! Wat gaaf waar je allemaal naar toe gaat, helemaal té gek! Veel plezier en tot horens. Liefs Noor xxx
PS Mag ik de volgende keer je koffers dragen???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!