Cruise mee met Lieke

Mexico en meer

Hallo lieve allemaal,

Nu ik al weer bijna een maand onderweg ben op de ms. Maasdam, wordt het weer eens tijd voor een up-date.

Na een nogal moeizame reis, stond ik gelukkig toch wel op de lijst van personeelsleden die aan boord kwamen, dus kon ik gelijk met werken beginnen. Gelukkig mocht ik eerder stoppen, zodat ik lekker lang kon gaan slapen. Dat had ik wel nodig nadat ik bijna 24 uur had gereisd om in Miami aan te komen en maar 5 uurtjes had geslapen voordat de wekker weer ging.

Het was eerst wel weer even wennen, maar na een week had ik mijn draai alweer aardig gevonden. Leuke collega's, en sinds een week werk ik samen met een Nederlandse supervisor. Dat is erg gezellig. Lekker Nederlands praten, even geen Engels en niet hoeven te luisteren naar al dat Filipijns om mij heen, haha...Haar man werkt ook op de ms. Maasdam. Wel per toeval, maar ik hoop toch ook wel snel dat Gede goed nieuws krijgt te horen vanuit Jakarta, zodat hij ook aan de slag kan op de Maasdam.

We zijn begonnen in Frt. Lauderdale en via het Panamakanaal en Mexico naar San Diego gevaren. Mexico is echt schitterend! Lekker weer en super mooie kusten. Nu zijn we weer onderweg naar Frt. Lauderdale. We liggen een beetje achter op schema, dus waarschijnlijk doen we deze week geen landen meer aan. Veel zeedagen dus, waardoor ik waarschijnlijk pas volgende week zaterdag weer van de boot af kan op de Bahama's. Ach, dat is ook niet verkeerd;-) We zullen dan bezig zijn aan een rondje Caribean van 14 dagen, daarna zullen we richting Canada gaan en veel op en neer gaan van Boston (USA) naar Montreal. Daar heb ik veel zin in. Het lijkt mij super om weer in Canada te zijn en dan vooral in Halifax (waar ik stage heb gelopen). Hopelijk kan ik daar nog wat bekenden ontmoeten.

Ik slaap nu op de negende verdieping, dus dat is aardig wat trappenlopen wil ik gaan eten en/of de was doen, maar wel goed voor de conditie en de lijn, haha...Dat zou ook wel goed zijn voor mijn Aziatische collega's, want zij lieten de stroopwafels, die ik had meegekregen, aardig smaken;-)

Alles gaat dus goed. Het is erg gezellig en tot nu toe heb ik erg genoten van Mexico! Nu even een weekje bikkelen op zee en dan ga ik weer genieten van de Caribean!

Hopelijk gaat ook alles goed met jullie. En ik wens jullie alvast een leuke en gezellige Queensday! (waarschijnlijk zal het op de boot ook nog gevierd worden dus helemaal missen hoef ik het niet)

Heel veel liefs,

Lieke

Reacties

Reacties

Anouk

Hey chick! Goed om van je te horen!! Geniet ervan meissie!! Dikke kus vanuit Leiden

Sanne

Hey Zussie,
Ik ben jaloers op Mexico!! Dat wordt vast en zeker een keer een vakantietripje, haha..
Veel succes tijdens de zeedagen en geniet daarna van de Caribean!
Liefs
Sanne
en natuurlijk ook van de wandelclub, die denk ik nu wel hard onderweg zijn, haha..

marloes

Hey Lieke leuk om weer wat te lezen!
Lekker hoor naar de caribean! ik ben weer jaloers. Maar ik moet zeggen dat we hier ook weer lekker weer hebben op het moment.
Heel veel plezier nog en we hopen voor je dat Gede ook nog snel komt!
Liefs Marloes en Martijn

Anne-li

Lieve Liek!!!

Leuk weer wat van je te horen:) ik heb je een hele mail gestuurd, dus we mailen snel weer!

Dikke dikke kus!

Amber

Lieverd,

gezellig om wat te horen! Ben blij dat alles goed gaat en je het naar je zin hebt. Duimen dat Gede snel die kant op kan komen!!

Kussen,
Am

Johan van Winden

Tja, ben natuurlijk ENORM jaloers. Geniet er van!!!

Mariska

Heeej meis,

Wat leuk weer een berichtje van je! Natuurlijk worden we weer jaloers, want wie wil er nou niet even langs mexico;)!

Geniet ervan!!

Liefs mariska

Peter Valentijn

Dacht dat ik altijd zo avontuurlijk was! Leuke en mooie foto's. Jij komt echt overal, gave baan hoor! Geniet ervan, en wie wil er nu niet een beetje afzien op zee voor de bahama's!:)

Gr vanuit Helmond

Grtz Peter

wilma bouwens

allemaal prachtig hoor lieke en hoop dat je verder een geweldige reis hebt natuurljk moet je ook hard werken maar er staan wel hele mooie dagen van genieten tegenover.veel liefs boy wilma vief joan en xxxxsophie
hoop op snel weer een leuke mail van je.

Kariene

He lady,

en hoe was queensday?

ben blij dat alles weer goed met je gaat, hopelijk krijgt je boy idd ook goed nieuws, zou te gek zijn:)

Goed voor je die trappen, dan sta ik de volgende x als ik je zie weer verbaast over je strakke lichaam;) haha..

he veel plezier he!

dikke kus

Noor

Lieve Lieke, wat een mooie foto's en enig om je verhaal weer te lezen! Je moet me ff helpen> wie is Gede? Volgens mij was ik nog blijven hangen bij een spaanse boy!?
Heel veel plezier en verheug me alweer op het volgende verslag met of zonder Gede.
Liefs Noor xxx

Noor

Lieve Lieke, énig weer je verhalen! Wat zal Sanne genoten hebben!!! Ik denk dat ik ook een keertje met je mee ga ( haha), als ik die zon zie. Heerlijk dat je weer naar Bali gaat, doe ze alvast de groeten van mij.
Lieverd, hele fijne vakantie en de groetjes aan Gede en liefs van Noor x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!