Cruise mee met Lieke

Canada en super nieuws!

Hallo lieve mensen,

Hier weer een berichtje van mij vanaf de Ms. Maasdam vanuit Montreal, Canada. Na nog een heerlijk rondje Caribbean te hebben gedaan, hebben we sinds 14 mei koers gezet richting Canada. Via New Port en Bar Harbor kwamen we eerst in Halifax aan. Voor mij wel speciaal omdat ik daar twee jaar geleden nog stage heb gelopen. Ik heb alleen nog niet op bezoek kunnen gaan bij mijn stage-hotel, omdat ik de gehele dag moest werken. Mijn kamergenootje stapt namelijk volgende week van de boot af en heeft ook vrienden in Halifax. Zij wilde deze graag nog even ontmoeten, vandaar dat ik moest werken, maar ik kom als het goed is nog 6 keer in Halifax (we waren een aantal keer op en neer van Boston naar Montreal). Dus nog genoeg tijd om naar Annie's te gaan, The Shoe Shop voor heerlijke nacho's ( komen ze je nog bekend voor, Anne-Li??)haha...en nog andere leuke dingen...

We zijn nu in Montreal en meren morgen aan in Quebec (waar ik 's ochtends even snel een vers croissantje ga halen voordat ik moet werken). In beide steden ben ik ook geweest tijdens mijn verblijf in Canada. Dus ik kan al mijn mooie, leuke en gezellige herinneringen aan Canada ophalen...Het Canadese weer is ook niet erg veranderd. Nu is het vooral nog koud, maar ik weet dat de zomers heet kunnen zijn, dus ik blijf maar stilletjes hopen op meer zon, haha...

Mijn werk was de afgelopen tijd erg druk. Veel dingen om op te lossen (of te wel veel gasten die klaagden

Wink
) Maar ja, beter druk dan niks te doen..Sinds kort heb ik ook weer een nieuwe manager. Altijd weer even wennen. En binnenkort gaat mijn kamergenootje naar huis. Op dit moment is er nog niemand die haar komt vervangen dus heb ik even het rijk voor mij alleen in mijn cabin. Ook wel even lekker!

En als laatste nog een super leuke verrassing......Als alles goed gaat, komt Gede volgende week al op de Maasdam werken! ! Het is hem eindelijk gelukt om te zorgen dat hij op de Maasdam kon werken. Hij is daarvoor wel een paar keer op en neer geweest naar Jakarta, maar afgelopen week heeft hij zijn laatste tests gehad en hij is weer goedgekeurd, dus toen kreeg hij het groene licht om te vertrekken. Ik ben natuurlijk super blij, maar ik moet hem eerst echt aan boord zien, dan geloof ik het pas. Alles heeft toch een beetje tegengezeten met het regelen en het duurde zo lang, dat ik er nog niet helemaal zeker van ben dat hij echt aan boord stapt op de Maasdam..Maar ik weet in ieder geval zeker dat we een leuke tijd tegemoet gaan. Gede zal wel veel en hard moeten werken. Hij gaat nu namelijk werken in het Lido-restaurant. De mensen kunnen daar a la cart-eten maar dan wat minder luxe dan de overige restaurants aan boord. Het Lido is daarom ook groter en dus drukker, dus het wordt voor Gede veel lopen, rennen en vliegen...

Ik blijf voorlopig nog even genieten van het mooie Canada en hopelijk zeer binnenkort ook met Gede

Laughing

Ook alles goed met jullie? Onwijs bedankt voor alle lieve berichtjes die jullie de vorige keer hebben achtergelaten (hint, hint..

Wink
)

Dikke kus,

Lieke

Ps. Ook nog een paar foto's van de Caribbean en Bar Harbor...

Reacties

Reacties

Marloes en Martijn

Hey Lieke,
Wat leuk voor jullie!!
Leuk dat je ook weer in Canada bent weer even lekker herrineringen ophalen! Nou heel veel plezier met zijn tweetjes!!
Liefs

Vincent en Ciska

Lieke,

Dus Gede komt de love boat weer compleet maken! Goed geregeld hoor. Veel plezier alvast en werk niet te hard...

ton en marrie

lieve Lieke,
je verslag gelezen. als ik het dan zo lees moet je wel erg genieten met al de landen en plaatsen die jullie aandoen. wat leuk en goed dat Gede kan komen naar de Maasdam we zullen voor je duimen dat hij op mag opstappen en jullie nog leuke maanden mogen hebben met elkaar.hij zal wel hard moeten werken maar je steund hem wel als hij het moeilijk krijgt. bedankt voor de kaart als het kan komen we zeker naar amsterdam.
liefs groeten ome ton en tante marrie

Amber

WAUWIEEE!!!! Wat een geweldig nieuws :-) Ik ben zo gelukkig voor je. Laat 'm maar snel komen. Super bedankt voor je lieve kaartje, kreeg hem gister binnen. Bedankt namens ons beide. Ik mail je even voor meer leuks.

Dikke kussen,
Am

Stefanie

Net je mailtje gelezen, en je super vehaal hier op de site.Wat klinkt het allemaal SUPER EN GEWELDIG!!!!
En echt helemaal top dat Gede ook op het schip komt,kan toch niet beter he. Jullie gaan vast weer een super tijd hebben! Mis you!

liefs steef

Sigrid, Bennie en Maren

Leuk om weer een verslag van je te lezen.
Wij duimen met je mee dat Gede binnenkort aan boort zal komen.

Geniet van alles!

joan sophie vivian boy wilma

hallo Lieke wat geweldig allemaal maar het mooiste is als Gede er straks ook bij is natuurlijk wat fijn dat het allemaal gelukt is.Zo te lezen geniet je met volle teugen van de reis en we hopen dat het zo blijft voor je.Nog bedankt voor de lieve kaart hier gaat alles zo zijn gangetje en Sophie kan al staan en lopen aan de hand ze begint een eigen willetje te krijgen en snapt al als iets niet mag nou dat vind ze niet leuk en dat laat ze dan ook wel merken.met de rest gaat het ook allemaal goed.we vinden het heel leuk om je berichtjes te ontvangen en genieten zo een beetje met je mee.Nou we duimen dat alles goed gaat met Gede en dat hij snel bij je is veel liefs en heeeeeeeel veeeeeel knuffels van ons.

Mama & Sanne

Weer gezellige en mooie foto's! Geniet van het mooie Canada, de verse croissants, de heerlijke nacho's en al het andere moois!
Love you,
Mama & Sanne

Noor

Lieve Lieke,

Wat heerlijk dat je volgende week weer samen bent met je grote liefde! dat maakt je reis nog meer een fairytale dan het nu al is! Geniet ervan en veel liefs van Noor xxx

Jeroen

Hallo Lieke,

Deze hint neem ik dan maar even serieus, erg leuk altijd om over je reis te lezen. Maar weet zeker dat het nog leuker is om het ook echt mee te maken, ondanks het harde werken. Je krijgt straks Gede om je heen die je hart op hol laat slaan (zie ik daar weer die pretoogjes?) en waar je wellicht ook eens je hart kan luchten na alle zeurpieten te hebben geholpen aan boord. Lieke nog heel veel plezier en behouden vaart.

Je oompie

Jamie

Heej Liek,

Super zeg dat Gede waarschijnlijk komt. Kunnen jullie samen genieten :-)
Leuk dat je ook weer even bij je oude stage langs kunt gaan. Heel veel plezier!!!

Kus

Anouk

Het meissie! Fijn om te horen dat alles goed gaat! Super leuk dat je Gede waarschijnlijk komt! Ga er lekker van genieten en tot snel weer in Leiderdorp! Have fun! Kus, Anouk

Canadian buddy '07/08:P

Lieeve lieke!

ik heb het gisteren nog uitgebreid met mijn mamma over onze trip in Canada gehad! Ik mis je en zou echt zooo weer met jou een jaar Canada doen!! Nu ik het zo lees mis ik je verschrikkelijk MAAR geniet van Canada gil door de straten van Halifax en natuurlijk een heerlijk bakkie thee of chocomel in die toko ergens bovenin;) en zal je snel weer mailen met een update!!!!

dikke kus!

LIEFS

Canadian buddy '07/08:P

ps bedankt voor je hele lieve kaart!!

tante Hennie

hoi Lieke
wat maak je veel mee.
nu tegek dat Gede nu echt komt
volg je de voetbal nog een beetje nu hier in nederland
is alles weer oranje .ik kijk weer uit naar je volgende
verslag liefs tante Hennie

lies van Dijik

Hi liewe Lieke,
Wat heb jij een avontuurlijke leven. En nu komt Gede ook uit eindelijk samen met je werken op de boot. Ik ben heel blij voor je. Blijf de leuke persoon die je bent en weet dat we je nooit vergeten al ben je zo ver weg van ons.
Veel liefs en een grote "hug" van mij.
Liesxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!